2011. december 18., vasárnap

Valódi irha kabát-dzseki - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Nagyon meleg irha kabi. Nagyon szerettem , de keveset hordtam..
Sajnos a színe miatt nem a leg-koszállóbb, de sztem egy festéssel újjá lehet varázsolni.
Én már nem foglalkoztam vele.
2apró hibája van : a jobb vállánál egy pici lyuk amit legutóbb a tisztíttatás után vettem észre és egy kis kb 10ft-os méretű folt a jobb lapockája körül-fotóztam.. nem tudom, lehet csak a tárolástól..
Az ára ezért ennyi.. egy tisztíttatás ráfér..
De egy valami biztos, ebben sosem fogsz fázni és nem fogod megbánni.
Gallérja v alakban is és felcsatolva nyakhoz, sőt felszíjazva is hordható-mint egy garbó..
kérdezz bátran, kérésre lemérem.
Súlya miatt csak CSOMAGKÉNT megy el!
Kizárólag postázok.
KÉRLEK ABBAN AZ ESETBEN LICITÁLJ, HA MAX 2 NAPON BELÜL JELENTKEZEL  ÉS 5 NAPON  BELÜL LERENDEZZÜK AZ ADÁS VÉTELT!
EZT VEDD FIGYELEMBE KÉRLEK!
(ÁTMENETI PÉNZHIÁNYBAN LÉVŐK, KÉREM MELLŐZZENEK!
GYŰJTÖGETÉSRE VAN LEHETŐSÉG HA ELŐZETESEN MEGBESZÉLTÜK! )



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-04 00:41
. Valódi irha kabát-dzseki - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése